Vaccinatiecentrum Travel Clinic Oost

Bij Vaccinatiecentrum Travel Clinic Oost (TCO) werken officieel opgeleide internist-infectiologen en reizigersverpleegkundigen met veel ervaring op het gebied van tropische infectieziekten en het voorlichten en vaccineren van reizigers.

D.m.v. professionele bijscholing zorgt de TCO ervoor dat haar medewerkers volledig op de hoogte zijn van de lokale (en meest actuele) gezondheidsrisico’s in (sub)tropische landen. U ontvangt dan ook een eenduidig, volledig en actueel advies afgestemd op uw persoonlijke situatie.

De TCO is een initiatief van internist-infectiologen die tevens werkzaam zijn bij ziekenhuis Rijnstate. Kennisoverdracht en deskundigheid kan dus op een intensieve wijze worden uitgewisseld. De TCO is lid van het Landelijk Coördinatiecentrum Reizigersadvisering (LCR), de nationale overkoepelende organisatie voor reizigersadvisering. De TCO is een officieel internationaal erkend Gele Koorts vaccinatiecentrum.

Klik hier voor onze locatie en contactgegevens.

Wie zijn wij?

Jet Gisolf  – Internist-infectioloog